Ponaučení

4. červen 2007 | 10.31 | | autor: ohneta
V sobotu jsme dostali v práci od našeho pana ředitele ponaučení. Nebo spíš tak trochu vynadáno. Ale všichni 4, kteří jsme u toho byli jsme si z toho nic nedělali. Všichni víme, včetně ředitele, jak to chodí a že si z toho to ponauční stejně nevezmem.
O co šlo? Přišel za náma říďa, že je na nás zelináře ztížnost. To nás udivilo. Na nás? Na elitu firmy? Že si na nás ztěžují zákazníci, zněla odpověd soudruha ředitele. A proč, co jsme udělali, zeptal jsem se ho. Odpověď:: Protože jim nadáváte. Tato jeho odpověď vyvolala všeobecný úsměv na našich tvářičkách. Taky jsme mu na to skoro jednohlasně odpověděli: KDYBY SE NECHOVALI JAKO PRASATA, TAK JIM NENADÁVÁME. Toto rozesmálo i jeho. Zkrátka kdo nedělá v obchodě, tak to asi nepochopí jakých zvěrstev jsou naši zákazníci schopni.

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře