Chtěl jsem se dívat

13. prosinec 2011 | 08.20 | | autor: ohneta

 Hola, hola jsem stále živ a zdráv. Dnes jsem po dlouhé době zabrousil na svůj blog, abych zjistil zda ještě funguje. K mému překvapení funguje a dokonce na něj ještě někdo chodí, ikdyž asi jen omylem. Dnes jsem si přivstal, musel jsem jít odevzdat ampulku krve kvůli registraci dárce kostní dřeně a spát se mi už nechce. Navíc musím jít koupit strom, aby bylo pod co dát to nic, co dostanu od Ježíška. Ale psát chci o něčem jiném.

Asi před měsícem jsem byl telefonicky osloven mým drahým telefonním operátorem T-Mobilem ohledně zřízení satelitní televize. Jelikož nabízel instalaci a zařízení jen za 1 Kč, tak jsem kývl. Satelit jsem si chtěl pořídit jen kvůli dokumentárním kanálům a Eurosportu. Na dokumenty (cestovatelské, přírodopisné, technické, historické) se vydržím dívat klidně i celý den. Jelikož má T-Mobile dokumenty v základní nabídce, měsíční paušál mě tedy vyjde ve srovnatelné výši jako u Cs nebo Skylinku. Jelikož jsme průměrná domácnost, tak máme dvě televize. Tudíž jsem rovnou objednal rozšiřující balíček na obě dvě TV. Domluveno, za 3 dny se mě ozval technik, že mi to přijde namontovat. Domluvili jsme se na pondělí.

V pondělí skutečně přišel a tím začalo mé trápení. T-Mobile, jak je jeho zvykem, zas něco zblbl a vybavil technika jen vybavením na jednu TV. Technik mě utvrdil, že to není problém, že si mám zavolat na infolinku a obratem mě pošlou i přístroj na druhou TV. To jsem učinil hned po jeho odchodu. Slečna mě s politováním oznámila, že si mám zavolat až tak za 2 dny, páč přesně tolik dnů trvá, než se karta zaregistruje do systému a že po tu dobu s tím nemůže nic udělat. Dobrá tedy, znovu volám ve středu. Slečna prý vznese dotaz na příslušné oddělení a zítra (ve čtvrtek) se mi ozve. Jelikož jsem měl ranní, domluvili jsme se na 14. hodinu. Ve čtvrtek ve smluvený čas nevolal nikdo, tedy krom mé milénky. Tak jsem zavolal sám. Shodou okolností to zvedla ta samá slečna, s kterou jsem to řešil v tu středu a která mě slíbila zavolání a vyprdla se na mě. Ale prý zrovna teď ji mailem odpověděli a chtěla mi volat. Potvrdila mě, že objednávka byla skutečně provedena na dvě TV. Stačí tedy objednat Duo kartu a set top box. Tak jsme učinili a já byl spokojen.

Ale jen 10 minut, než volala znovu. Prý když se to objednává takhle dodatečně, tak si musím za settopbox zaplatit 2500 Kč. Tak s tím jsem tedy důrazně nesouhlasil. Proč bych měl za něj platit, když mě sami potvrdili, že má objednávka byla na 2 TV a chyba je očividně na jejich straně. Prý jedině jak se to dá udělat je to, že to podá jako reklamaci, ale že na to mají 30 dnů. Tak teď čekám, co na reklamačním vykoumají. Fascinuje mě, jaké mají velké firmy zavedené systémy, přes které nejede vlak. Vždyť řešení je jednoduché, ale v T-Mobilu ho asi jednoduše vyřídit neumějí. 

Tak Vám všem přeji hezké svátky a možná se ještě ozvu :-).

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Související články

žádné články nebyly nenalezeny

Komentáře

RE: Chtěl jsem se dívat hospodynka 13. 12. 2011 - 14:15